Regulamin szkoleń 

organizowanych przez KTRANSLATIONS by Katarzyna Rzepka-Żygadło

(Wersja 2.0)

 

  • 1. Postanowienia ogólne
  1. Definicje:
  2. Organizator – Ktranslations Katarzyna Rzepka-Żygadło, ul. Wrocławska 132, 55-050 Rogów Sobócki, numer NIP 869-183-02-33 i Regon 123075860.
  3. Użytkownik – Konsument, Przedsiębiorca, Przedsiębiorca-Konsument oraz każdy inny podmiot korzystający z Serwisu, który wykupił udział w Szkoleniu.
  4. Konsument – zgodnie z definicją konsumenta zawartą w art. 221 Kodeksu cywilnego.
  5. Przedsiębiorca – zgodnie z definicją przedsiębiorcy zawartą w art. 431 Kodeksu cywilnego.
  6. Przedsiębiorca-Konsument - osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, posiadająca wpis do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, weryfikowanego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Przy czym dotyczy to tylko umów zawieranych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa.
  7. Formularz – formularz zgłoszeniowy na wybrane Szkolenie, zamieszczony na Stronie Internetowej, wypełniany przez Użytkownika, w celu zawarcia Umowy.
  8. Szkolenie – Szkolenie on-line, organizowane przez Organizatora. Szkolenie on-line - zajęcia edukacyjne odbywające się w formie warsztatów lub wykładów w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych/merytorycznych uczestników, mające w nazwie słowo „szkolenie", któremu Organizator nadaje taką rangę w ofercie lub w informacji o szkoleniu on-line.
  9. Uczestnik – Użytkownik i/lub osoba wyznaczona przez Użytkownika do udziału w Szkoleniu.
  10. Kodeks Cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
  11. Ustawa o prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz.827 ze zm.).
  12. Ustawa ODO - Ustawa o ochronie danych osobowych z 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000).
  13. RODO - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  14. Umowa – umowa zawarta na Szkolenie pomiędzy Użytkownikiem a Organizatorem.
  15. Serwis internetowy / Serwis – serwis udostępniony Organizatorowi przez Kajabi, w celu prowadzenia i zarządzania Szkoleniami, znajdujący się pod adresem https://ktranslations-bc17.mykajabi.com/offers/jSSfzSv4/checkout.
  16. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  17. PayPal– operator Płatności elektronicznych, z siedzibą w San Jose, Stany Zjednoczone.
  18. Stripe – operator Płatności elektronicznych, z siedzibą w San Francisco, Stany Zjednoczone.
  19. Kontakt do Organizatora: tel. 508 457 059, adres e-mail: [email protected].
  20. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator, podanie danych osobowych jest dobrowolne i każda osoba, której dane są przetwarzane przez Organizatora ma prawo wglądu w ich treść, prawo ich aktualizacji i poprawiania. Dokładne zasady przetwarzania danych osobowych wskazane zostały w polityce prywatności.
  21. Niniejszy Regulamin określa zasady związane z zakupem, organizacją i uczestniczeniem w Szkoleniach organizowanych przez Organizatora.
  22. Szkolenia organizowane przez Organizatora dostępne są dla Konsumentów, Przedsiębiorców, Przedsiębiorców-Konsumentów oraz innych podmiotów, które wykupią udział w Szkoleniu.
  23. Zastrzega się, że Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów (art. 3855 Kodeksu cywilnego), nie dotyczą te postanowienia Regulaminu, które stanowiłyby niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu Kodeksu cywilnego (art. 3851 do 3853), czy naruszałyby bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne dotyczące zawierania umów z udziałem Konsumenta oraz Przedsiębiorcy-Konsumenta, które zostałyby zawarte w rejestrze postanowień wzorców umownych uznanych za niedozwolone, prowadzonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  24. Szkolenia realizowane są według programu i na warunkach umieszczonych w Serwisie.
  25. Szkolenia sprzedawane są za pośrednictwem Serwisu lub bezpośrednio przez Organizatora.

 

  • 2. Serwis
  1. Informacje znajdujące się na Stronie internetowej Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Użytkownik składając Formularz za pomocą Serwisu, składa ofertę i zawiera Umowę na wybrane Szkolenie, na warunkach podanych w informacji o tym Szkoleniu. Warunkiem zawarcia Umowy jest zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu.
  2. Ceny Szkoleń wskazane na stronie internetowej Serwisu lub przesłane w ofercie bezpośrednio do klienta są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Podawane są w walucie polskiej (PLN). Ceny są wiążące w chwili złożenia Formularza przez Użytkownika.
  3. Warunkiem korzystania z Serwisu jest spełnienie następujących warunków technicznych:
    1. dostęp do komputera, laptopa lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do Internetu;
    2. dostęp do poczty elektronicznej;
    3. przeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej wersji (Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft Edge).
  4. Organizatora nie zapewnia warunków technicznych, wskazanych powyżej. Użytkownik ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem warunków technicznych, o których mowa w zdaniu poprzednim (w szczególności koszty dostępu do sieci Internet).

 

  • 3. Zawarcie umowy
  1. Zawarcie Umowy na Szkolenie między Organizatorem a Użytkownikiem następuje od chwili przekazania wypełnionego Formularza przez Użytkownika do Organizatora, w jeden z niżej wskazanych sposobów: online, przez Stronę internetową lub e-mailem na adres: [email protected].
  2. Warunkiem zawarcia Umowy na Szkolenie jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Zawarcie Umowy w jeden ze wskazanych wyżej sposobów jest wiążące, tym samym jest zobowiązaniem Użytkownika do dokonania zapłaty wynagrodzenia za Szkolenie.
  4. Umowa z Użytkownikiem na wybrane Szkolenie zawierana jest przed rozpoczęciem Szkolenia, najpóźniej do 1 Dnia roboczego przed jego rozpoczęciem, z zastrzeżeniem wyczerpania miejsc na to Szkolenie.
  5. Organizator zastrzega, że w przypadku zawarcia Umowy na mniej niż 14 dni przed terminem Szkolenia, Użytkownik akceptuje zasady odstąpienia od Umowy wskazane w § 4 ust. 7 i 8. Postanowienie niniejszego ustępu nie dotyczy Użytkowników - Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów.

 

  • 4. Odstąpienie od umowy
  1. Postanowienia dotyczące odstąpienia od Umowy przez Użytkowników – Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów uregulowane są w § 7 niniejszego Regulaminu. Postanowienia niniejszego paragrafu nie dotyczą zatem Użytkowników – Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów.
  2. Użytkownik może odstąpić od Umowy w następujących przypadkach:
    1. śmierć osoby bliskiej Użytkownika i/lub Uczestnika (współmałżonka, dziecka, rodziców, rodzeństwa, powinowatego, osoby pozostającej we wspólnym pożyciu);
    2. ciężka choroba Użytkownika i/lub Uczestnika uniemożliwiająca wzięcie udziału w Szkoleniu;
    3. konieczność wywiązania się z obowiązku wobec organów władzy publicznej, o których Użytkownik nie wiedział zawierając Umowę z Organizatorem (np. stawiennictwo w sądzie).
  3. W przypadkach wskazanych w niniejszym paragrafie wynagrodzenie uiszczone przez Użytkownika jest mu zwracane w całości z zastrzeżeniem zapisu ust. 6 niniejszego paragrafu.
  4. Wszystkie wskazane powyżej powody odstąpienia od Umowy muszą być przez Użytkownika udokumentowane.
  5. Odstąpienie od Umowy, Użytkownik powinien przesłać do Organizatora na adres e-mail: [email protected].
  6. W przypadku odstąpienia od umowy na uczestnictwo w Szkoleniu, na mniej niż 14 dni przed planowanym terminem Szkolenia, z przyczyn innych niż wskazane w ust. 2 niniejszego paragrafu, Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty Organizatorowi całości wynagrodzenia za to Szkolenie.
  7. Brak zapłaty wynagrodzenia lub odpowiedniej jego części oraz nie wzięcie udziału w Szkoleniu, nie są równoznaczne z odstąpieniem od Umowy. W takiej sytuacji, Użytkownik zobowiązany jest zapłacić Organizatorowi całość wynagrodzenia za Szkolenie także w przypadku wskazanym w § 6 ust. 4.
  8. Organizator ma prawo odstąpić od Umowy zawartej z Użytkownikiem, w sposób wskazany w § 3 ust. 1, najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem Szkolenia, jeśli na Szkolenie nie zapisze się wystarczająca liczba Użytkowników. Organizator niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Użytkownika, na adres e-mail podany w Formularzu.
  9. Organizator ma prawo nie zawrzeć Umowy z Użytkownikiem lub odstąpić od Umowy zawartej, w sposób wskazany w § 3 ust. 1, w każdym przypadku nieuiszczenia przez Użytkownika wynagrodzenia wobec Organizatora, wynikającego także z innych tytułów niż Szkolenie.

 

 

  • 5. Wynagrodzenie
  1. Wynagrodzenie należne Organizatorowi z tytułu Umowy zawartej przez Użytkownika na uczestnictwo w Szkoleniu, płatne jest w wysokości 100% ceny podstawowej Szkolenia, wskazanej w cenniku na stronach Serwisu, wpłacanej przez Użytkownika z chwilą jego zapisu na Szkolenie. W przypadku rozłożenia wynagrodzenia na więcej rat zgodnie z ust. 1 lit. a) niniejszego paragrafu, przed planowaną datą rozpoczęcia Kursu, Użytkownik wpłaca Pierwszą ratę wynagrodzenia, zgodnie ze wskazaniem w ust. 1 lit. a) niniejszego paragrafu;
    1. istnieje możliwość rozłożenia części wynagrodzenia wskazanego w § 6 ust. 1, na 3 równe raty miesięczne, bez podania przez Użytkownika przyczyny pod warunkiem zaznaczenia w Formularzu opcji rat;
    2. faktura na Pierwszą ratę wynagrodzenia oraz faktura na pozostałą część wynagrodzenia wskazanego w ust. 1 lit. a) niniejszego paragrafu będzie wystawiona dla Użytkownika na dane wskazane przez niego w Formularzu przy zawieraniu Umowy.
  2. Organizator ma prawo odmówić Użytkownikowi i/lub wskazanemu przez niego Uczestnikowi udziału w Szkoleniu, w przypadku braku zapłaty wynagrodzenia lub odpowiedniej jego części.
  3. Użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie faktur, duplikatów faktur oraz faktur korygujących drogą elektroniczną, na adres e-mail podany przez Użytkownika w Formularzu. W przypadku zmiany adresu e-mail, o którym mowa w zdaniu poprzednim Użytkownik zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Organizatora listownie na piśmie lub w formie elektronicznej na adres e-mail [email protected].
  4. Użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie faktur, duplikatów faktur oraz faktur korygujących w formie papierowej gdy przeszkody techniczne lub formalne przeszkadzają w przesłaniu ich drogą elektroniczną.
  5. W celu skorzystania z usługi Płatności online niezbędne jest:
    1. podanie swoich danych oraz danych karty debetowej lub kredytowej, za pomocą której zostanie zrealizowana płatność: imienia i nazwiska oraz danych katy w postaci jej numeru; daty ważności oraz kodu, za pomocą której będzie realizowana płatność;
    2. zaakceptowanie regulaminu i polityki prywatności operatora usługi Płatności elektronicznej, którym jest PayPal lub Stripe;
    3. Usługa Płatności elektronicznej dokonywana jest w walucie polskiej (PLN);
    4. w przypadku Płatności kartą debetową lub kredytową Użytkownik może skorzystać z kart wskazanych na stronie operatora PayPal lub Stripe;
    5. Dane osobowe Użytkowników podczas procesu realizacji Płatności elektronicznej przetwarza operator PayPal lub Stripe.

 

  • 6. Reklamacje
  1. Reklamacje dotyczące Szkolenia należy kierować na adres e-mail: [email protected] niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności objętych reklamacją. Termin wskazany w zdaniu poprzednim nie dotyczy Użytkowników - Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów.
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
    1. oznaczenie Użytkownika (w tym jego imię, nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, a w przypadku osób prawnych i innych podmiotów nazwę, adres pocztowy oraz dane osoby upoważnionej do reprezentowania Użytkownika w związku ze złożoną reklamacją);
    2. opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji;
    3. oczekiwania Użytkownika.
  3. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 21 dni od daty jej otrzymania, powiadamiając Użytkownika o sposobie dalszego postępowania, na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.
  4. Organizator ma prawo nie rozpatrzyć reklamacji, które nie zawierają wszystkich elementów wskazanych w ust. 2 niniejszego paragrafu lub zostały wniesione po terminie wskazanym w ust. 1 niniejszego paragrafu. Postanowienie niniejszego ustępu nie dotyczy Użytkowników - Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów.
  5. Jeżeli w ciągu 21 dni Organizator nie ustosunkuje się do reklamacji Użytkownika, oznacza to, iż uznało ją za uzasadnioną.

 

  • 7. Postanowienia dotyczące użytkowników – Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów
  1. Zgodnie z treścią Ustawy o prawach Konsumenta, Użytkownik - Konsument oraz Przedsiębiorca-Konsument mają prawo odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie Organizatorowi oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu („Oświadczenie").
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy po upływie terminu wskazanego w ust. 1 niniejszego paragrafu:
    1. w przypadku Szkoleń on-line Organizator obciąży Użytkownika – Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta zryczałtowanymi kosztami administracyjno-księgowymi w kwocie netto 250,00 PLN.
    2. W przypadku odstąpienia od umowy po upływie terminu wskazanego w ust. 1 niniejszego paragrafu, z powodów wskazanych w § 5 ust. 2, zapisy ust. 3 niniejszego paragrafu nie mają zastosowania.
  3. Oświadczenie Użytkownika - Konsumenta oraz Przedsiębiorcy-Konsumenta może być złożone w dowolny sposób, zapewniający jednak Organizatorowi możliwość zapoznania się z jego treścią. W szczególności oświadczenie może być złożone na piśmie i wysłane w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected].
  4. Organizator niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Oświadczenia, zwróci Użytkownikowi - Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem zapisu ust. 2 niniejszego paragrafu.
  5. Organizatorowi dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Użytkownik - Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
    1. W przypadku Użytkowników - Konsumentów oraz Przedsiębiorców-Konsumentów, Organizator rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, powiadamiając Użytkownika - Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta o sposobie dalszego postępowania. Jeżeli w ciągu 14 dni Organizator nie ustosunkuje się do żądań Użytkownika - Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta oznacza to uznanie żądania Użytkownika - Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta za uzasadnione.
    2. Użytkownik będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich".
    3. Użytkownik będący Konsumentem ma również możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, korzystając z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr.

 

  • 8. Odpowiedzialność i gwarancja
  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania przez Użytkownika z Serwisu z jakiejkolwiek przyczyny, a w szczególności niezachowania warunków technicznych wskazanych w § 2 niniejszego Regulaminu.
  2. Organizator oświadcza, że Szkolenia organizowane są z zachowaniem najwyższej staranności, niemniej Organizator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za rezultaty Szkolenia, w tym również za wyniki jakichkolwiek egzaminów (m.in. na tłumacza przysięgłego), do których Użytkownik zdecyduje się przystąpić wykorzystując wiedzę zdobytą podczas Szkolenia. Organizator nie wyraża zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie dowolną metodą, udostępnionych Użytkownikowi i Uczestnikowi materiałów szkoleniowych.
  3. Organizator nie wyraża zgody na fotografowanie i nagrywanie treści przekazywanych podczas Szkolenia.
  4. Użytkownikowi i Uczestnikowi nie przysługuje wobec Organizatora roszczenie o pokrycie dodatkowo poniesionych kosztów, w związku z wzięciem udziału w Szkoleniu,

 

  • 9. Postanowienia końcowe
  1. Organizator uprzedza, iż zastrzega sobie prawo do zmiany terminu organizowanych Szkoleń w konsekwencji zaistnienia okoliczności, za które Organizator nie ponosi winy (np. choroba Wykładowcy, wypadek komunikacyjny, awaria etc.).
  2. Jeśli w wyniku zaistnienia okoliczności niezależnych od Organizatora Szkolenie nie będzie mogło odbyć się w planowanym terminie - zmiana terminu Szkolenia nie stanowi zmiany Umowy. O zmianie terminu i nowym terminie Szkolenia Użytkownicy zostaną powiadomieni drogą mailową, na adres e-mail wskazany w Formularzu.
  3. Wszelkie materiały prezentowane i udostępniane Użytkownikom są chronione prawem autorskim i stanowią własność intelektualną ich twórców. Są objęte ochroną prawną. Materiały te nie mogą być rozpowszechniane, udostępniane i powielane bez pisemnej zgody Organizatora.
  4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnego prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
  5. Użytkownicy są zobowiązani do korzystania ze strony Serwisu w sposób zgodny z obowiązującym prawem, normami społecznymi i obyczajowymi oraz postanowieniami Regulaminu. W ramach korzystania z Serwisu zabronione jest dostarczanie jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym, obraźliwym, czy też naruszającym dobra osobiste.
  6. Wszystkie materiały reklamowe dotyczące Szkoleń mają charakter informacyjny wiążącą moc prawną mają postanowienia niniejszego Regulaminu.
  7. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Organizatorem a Użytkownikiem, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem zostaje poddane właściwym sądom powszechnym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  8. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Organizatorem a Użytkownikiem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Organizatora.
  9. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie Serwisu.

 

Załącznik nr 1 - Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…………, dnia ……………… r.                                                                                            

 

 

 

…………………………………………

…………………………………………

…………………………………………

(imię, nazwisko/nazwa firmy, adres)

 

 

 

Adres Organizatora:

Katarzyna Rzepka-Żygadło
ul. Wrocławska 132
55-050 Rogów Sobócki

 

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

 

Oświadczam, że odstępuję od umowy na Szkolenie, zawartej w dniu …………., z Organizatorem - Katarzyną Rzepką-Żygadło. Wyrażam zgodę na zwrot płatności w kwocie............................................................... zł:

  • przekazem pocztowym na adres............................................................. lub
  • na konto nr .....................................................................................................

 

 

_________________

podpis